Gdzie jest granica zużycia koła?

Koło jest newralgicznym punktem każdego składu szynowego. Każdy przewoźnik ma obowiązek dbać o jego stan i odpowiednio często dokonywać reprofilacji. Służą do tego tokarki, których produkcją od 70 lat trudni się polska firma Rafamet. Przy okazji targów InnoTrans w Berlinie zapytaliśmy jej przedstawiciela – Rajmunda Jarosza, kierownika sprzedaży – jak wygląda odświeżanie koła i ile lat mają już najstarsze tokarki.

Odpowiedzi

Dodaj nową odpowiedź

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a><i> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • You can use BBCode tags in the text.
  • Sparkline filter: [sparkline style=line|bar|winloss height=15 12,3,-2,39,23,2,......]

Więcej informacji na temat formatowania