warning: Creating default object from empty value in /home/rail/public_html/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 34.

Bombardier

Bombardier i CRRC z kolejną umową na pociągi dużych prędkości

Bombardier Sifang – spółka joint venture kanadyjskiego koncernu oraz chińskiego CRRC zdobyła drugi w tym roku kontrakt na dostawę pociągów dużej prędkości dla Kolei Chińskich.

Wiedeń: Nowy Bombardier Flexity wozi pasażerów

W Mikołajki premierę w ruchu liniowym w Wiedniu miał nowy tramwaj Flexity-Bim. W sumie do 2025 r. Bombardier dostarczy 119 nowych tramwajów. Kontrakt zakłada też utrzymanie pojazdów przez 24 lata oraz opcję na dostawy kolejnych 37 wozów.

Piętrowy ezt Bombardier Twindexx dla SBB gotowy do regularnych kursów

Szwajcarski Urząd Transportowy (BAV) poinformował, że nowy ośmioczłonowy, piętrowy zespół trakcyjny Bombardier Twindexx otrzymał dokumenty, które pozwolą mu wyjechać na tory z pasażerami.

Montreal. Bombardier-Alstom dostarczy dodatkowe 153 wagony metra AZUR

Konsorcjum składające się z firm Bombardier Transport i Alstom podpisało umowę o rozszerzeniu zamówienia z października 2010 r., zawartego z Societe de Transport de Montreal (STM). Dostarczy 153 dodatkowych wagonów metra – 17 pociągów po dziewięć wagonów. Wartość zamówienia szacuje się na 299 milionów euro.

Bombardier pozbywa się kolejnych samolotów i zwalnia 5 tys. osób

To, co miało być regularnym kwartalnym raportem o wynikach finansowych, stało się oszałamiającym komunikatem dla globalnego przemysłu lotniczego. 8 listopada 2018 r. Bombardier ujawnił, że ​​sprzedaje dwie swoje firmy, w tym starzejący się program samolotów Q400, i zmniejszy liczbę miejsc pracy o 5000. Dzięki CSeries i QSeries, które obecnie nie są dostępne w ofercie producenta, pozostały tylko odrzutowce regionalne CRJ. Czy w końcu Bombardier będzie wyłącznie producentem odrzutowców i kolei?

Łódź – Warszawa: PLK wdrażają ERTMS. Utrudnienia także w 2019

Pociągi kursujące między Łodzią a Warszawą jadą obecnie o kilka minut dłużej niż miesiąc temu z powodu prac toczących się między stolicą a Skierniewicami. W przyszłym roku nieco wolniej kursować będą natomiast na odcinku Koluszki – Skierniewice. Bombardier montuje bowiem dla PKP PLK urządzenia systemu ERTMS/ECTS 2. To ostatni element wieloetapowej modernizacji ciągu linii kolejowych 1 i 17.

Koncentracja odpowiedzią branży kolejowej na chińską konkurencję

 Światowe koncerny takie jak Bombardier czy Alstom swą pozycję zbudowały w dużej mierze na fuzjach i akwizycjach. Od kilku lat rośnie jednak nowy globalny gracz - grupa CRRC, która podbija rynki afrykańskie, azjatyckie oraz powoli wchodzi do Europy. Jaka będzie odpowiedź europejskich firm?

Bombardier po zejściu Astaldi: Cena nie powinna decydować o wyborze

Zejście firmy Astaldi z dwóch kontraktów kolejowych wskazuje na szereg problemów, z jakimi boryka się branża kolejowa. – Tego typu kontrakty obarczone są najwyższym ryzykiem pod względem terminowości czy jakości realizacji, tym bardziej gdy najtańsza oferta pochodzi od wykonawcy niemającego doświadczenia wykonawczego na naszym rynku, nieposiadającego właściwego zaplecza produkcyjnego, usługowego czy kwalifikowanych kadr w kraju – komentuje Sławomir Nalewajka, szef Ekosystemu Polska, Bombardier Transportation.

Bombardier zaprezentował ezeta z bateriami

W czasie tegorocznych targów Innotrans, niemiecko-kanadyjska firma Bombardier zaprezentowała swoje najnowsze rozwiązanie – pociąg Talent 3 wyposażony w baterię akumulatorów. Na testy ma trafić w przyszłym roku.

Bombardier pokazał jak jeździ Talent 3 na baterii

"Hybryda elektryczna" czyli pociąg Talent 3 zasilany z sieci trakcyjnej lub za pomocą akumulatora jest testowany w zakładach Bombardiera w Henningsdorf. "Kurier Kolejowy" sprawdził jak sprawuje się nowatorski skład podczas testów torowych.

Subskrybuje zawartość