warning: Creating default object from empty value in /home/rail/public_html/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 34.

modernizacja

KE twierdzi, że modernizacja linii kolejowej Warszawa-Poznań jest niezbędna

Komisja Europejska potwierdziła, że inwestycja w linię kolejową E 20 Warszawa - Poznań wpisuje się w realizację unijnej polityki transportowej - poinformowały w środowym komunikacie PKP Polskie Linie Kolejowe.

Będzie modernizacja szlaku Trzebinia – Oświęcim

PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na kompleksową modernizację linii między Trzebinią a Oświęcimiem w Małopolsce. Szacunkowy koszt inwestycji, zaplanowanej na lata 2019 – 2021, wynosi blisko 324 mln zł netto.

Rusza kolejny etap modernizacji stacji Zielona Góra

Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na przebudowę wiaduktu kolejowego w Zielonej Górze wraz z modernizacją stacji, która otrzyma zadaszenie nad peronami i stanie się bardziej komfortowa dla podróżnych.

PKP PLK podnosi komfort i bezpieczeństwo na trasie Warszawa – Poznań

Modernizacja linii kolejowej E20 na odcinku Warszawa – Poznań, która rozpocznie się w czerwcu, obejmuje zwiększenie przepustowości, budowę wiaduktów zamiast niektórych przejazdów i usprawnienie zwłaszcza przejazdów taboru towarowego. Choć pociągi pasażerskie pojadą niewiele szybciej niż obecnie, inwestycja zwiększy komfort i bezpieczeństwo podróży. PKP PLK przekonuje, że projekt jest w pełni zgodny z wymogami Unii Europejskiej odnośnie do zwiększania roli transportu kolejowego w ruchu lądowym.

PLK o linii E20: Minuty już zyskaliśmy

PKP PLK ustosunkowała się do dzisiejszej burzy medialnej wokół modernizacji linii E20 pomiędzy Warszawą a Poznaniem. Zarządca infrastruktury zapewnia, że choć modernizacja linii nie przełoży się na wzrost prędkości przejazdu pociągów, to przyniesie szereg innych korzyści.

Co zyskamy na modernizacji linii Warszawa – Poznań?

Modernizacja trasy E 20 Warszawa – Poznań jest dokończeniem projektu rozpoczętego w latach dziewięćdziesiątych, który nie obejmował pełnego zakresu prac. Inwestycja poprawi bezpieczeństwo i komfort podróżnych na stacjach – PKP PLK wyjaśniają jakie korzyści z modernizacji jednej z najważniejszych linii kolejowych w Polsce.

Polski węgiel musi jechać objazdem. Zamiast 130 km, będzie 400

Posła Tomasza Kostusia zaniepokoiła sprawa bezpieczeństwa energetycznego Polski. W związku z planowaną modernizacją linii kolejowej nr 7 z Warszawy do Lublina, trasami objazdowymi zmuszone będą jeździć pociągi towarowe wożące węgiel z kopalni Bogdanka do elektrowni w Kozienicach. W konsekwencji oznacza to, że ich trasa wydłuży się o 270 km. Jednak, jak się okazuje, niezależnie od wariantu prac, objazdy byłyby i tak nieuniknione.

Marcin Guryniuk: Tabor zmodernizowany może konkurować z nowym

– Tylko przemyślana oraz kompleksowa modernizacja EZT EN57, przeprowadzona według efektywnej kosztowo dokumentacji konstrukcyjnej w oparciu o sprawdzone rozwiązania technologiczne, stanowi atrakcyjną alternatywę dla zupełnie nowych składów. Modernizacja jednostek może być bardziej zasadna od budowy nowego pojazdu, pod warunkiem że spełnia określone kryteria – pisze w komentarzu Marcin Guryniuk, prezes zarządu Polskiego Taboru Szynowego.

Guryniuk: Tylko przemyślana modernizacja EN57 jest atrakcyjna

Tabor nowy fabrycznie a modernizowany – przedstawiamy komentarz Marcin Guryniuka, Prezesa Zarządu Polskiego Taboru Szynowego.

Prezes PTS: modernizacje EN57 dobrym rozwiązaniem na najbliższe lata

Tylko przemyślana oraz kompleksowa modernizacja EZT EN57, przeprowadzona według efektywnej kosztowo dokumentacji konstrukcyjnej w oparciu o sprawdzone rozwiązania technologiczne, stanowi atrakcyjną alternatywę dla zupełnie nowych składów – uważa Marcin Guryniuk, prezes zarządu Polskiego Taboru Szynowego.

Subskrybuje zawartość