warning: Creating default object from empty value in /home/rail/public_html/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 34.

Siemens

Więcej Avenio w Monachium. Siemens Mobility dostarczy dodatkowe 73 tramwaje

Spółka Stadtwerke München (SWM) zamówiła dodatkowe 73 tramwaje od Siemens Mobility. To trzecie zamówienie tramwajów Avenio do stolicy Bawarii. Wartość kontraktu to ponad 200 milionów euro. Dostawa pierwszych pojazdów planowana jest w 2021 r.

Siemens: Vectron przejechał bez zatrzymania przez granicę polsko-niemiecką

Nowoczesna lokomotywa Vectron pokazała swoją przydatność dla PKP Cargo w ruchu międzynarodowym – specjalny pociąg pokonał bez zatrzymania trasę z Chojnowa na Dolnym Śląsku do niemieckiej stacji Horka. Był to pierwszy taki przejazd w Polsce.

PKP IC: Wynajęty Vectron prowadzi już pociągi do Berlina

Przewoźnik wprowadził do ruchu wypożyczoną lokomotywę Siemens Vectron. Zgodnie z wcześniejszymi planami kieruje ją do obsługi połączeń Warszawa – Berlin. Zwiększyła się także dostępność elektrowozów EU44 „Husarz” – obecnie przewoźnik może wjechać do Niemiec dziewięcioma takimi maszynami (osiem kursuje z planowymi pociągami, a jeden pozostaje w rezerwie).

Siemens Mobility dostarczy 73 tramawaje Avenio do Monachium

Spółka Stadtwerke München (SWM) zamówiła 73 dodatkowe tramwaje od Siemens Mobility. To trzecie zamówienie tramwajów Avenio do stolicy Bawarii. Wartość kontraktu to ponad 200 milionów euro. Dostawa pierwszych pojazdów planowana jest w 2021 r.

ECTS do Husarzy. Jest przetarg na doposażenie lokomotyw

PKP Intercity zorganizowało długo oczekiwany przetarg na montaż urządzeń ETCS na lokomotywach Siemens Taurus. Ich montaż pozwoli na zmniejszenie obsad kabinowych i, być może, na przyspieszenie ich do 200 km/h w rozkładowych kursach.

Sześciopak Vectronów. AWT odebrało trzy, kolejne zmierzają do PKP Cargo

Czeski przewoźnik AWT z grupy PKP Cargo odebrał wczoraj (1 lipca) w Velimiu nowe lokomotywy wielosystemowe Vectron firmy Siemens. Kolejne nowoczesne elektrowozy tego typu jeszcze w tym miesiącu odbierze samo PKP Cargo.

Siemens Mobility rozszerza kontrakt z Newagiem na dostawę urządzeń pokładowych ETCS

Siemens Mobility oraz Newag SA podpisały aneks do umowy ramowej na dostawę do 100 dodatkowych urządzeń pokładowych ETCS do pojazdów nowosądeckiego producenta. Nowe systemy będą instalowane m.in. na lokomotywach Dragon 2 z dopuszczeniem zarówno na polskim, jak i części rynków europejskich. Jest to rozszerzenie umowy ramowej obu firm związanej z dostawą urządzeń pokładowych.

Siemens rozszerza kontrakt z Newagiem na dostawę urządzeń pokładowych ETCS

Siemens Mobility oraz Newag podpisały aneks do umowy ramowej na dostawę do 100 dodatkowych urządzeń pokładowych ETCS do pojazdów nowosądeckiego producenta. Nowe systemy będą instalowane m.in. na lokomotywach Dragon 2 z dopuszczeniem zarówno na polskim, jak i części rynków europejskich. Jest to rozszerzenie umowy ramowej obu firm związanej z dostawą urządzeń pokładowych.

Newag zamawia więcej urządzeń pokładowych ETCS od Siemensa

Siemens Mobility oraz Newag SA podpisały aneks do umowy ramowej na dostawę do 100 dodatkowych urządzeń pokładowych ETCS do pojazdów nowosądeckiego producenta.

Siemens Mobility: Nie ma taboru całkowicie uniwersalnego

Siemens Mobility jest zainteresowany udziałem w dostawach taboru dla potrzeb obsługi Centralnego Portu Komunikacyjnego – mówi Krzysztof Celiński, prezes polskiego oddziału Siemens Mobility. Przedstawiciel producenta, pytany w Sztokholmie podczas targów UITP, jest jednak sceptyczny wobec niektórych wymagań stawianych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju potencjalnym dostawcom nowych ezt dla PKP Intercity. Zamiast opracowywania wspólnej platformy dla pojazdów we wszystkich segmentach proponuje zamawianie krótszych serii, zaprojektowanych na miarę dla poszczególnych tras.
Subskrybuje zawartość