warning: Creating default object from empty value in /home/rail/public_html/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 34.

Siemens

Tak wygląda Inspiro dla Sofii

W środę; (16 listopada) siedzibie Newagu w Nowym Sączu przedstawiciele spółki przewozowej Metropolitan EAD wizytowali budowane właśnie wagony metra dla stolicy Bułgarii. Pojazdy Inspiro są przygotowane przez konsorcjum Siemens-Newag i zostaną dostarczone w 2018 r. W wyglądzie przypominają te warszawskie, choć będą posiadać sporo istotnych różnic.

Newag zaprezentował Inspiro dla sofijskiego metra

W siedzibie Newagu w Nowym Sączu odbyła się wizyta spółki Metropolitan EAD połączona z prezentacją pojazdów dla nowopowstającej linii metra w Sofii. Pojazdy dla bułgarskiego metra są produkowane przez konsorcjum Siemens-Newag i zostaną dostarczone w 2018 r.

Zaskakujące oferty w przetargu na nowe lokomotywy PKP IC

Dziś (31 października) PKP Intercity otworzyło oferty w przetargu na dostawę 20 nowych lokomotyw elektrycznych;wraz z utrzymaniem. Potwierdziły się nieoficjalne informacje "Rynku Kolejowego": oferty nie złożyła firma Siemens, a o zamówienie walczą firmy z Polski i Chin.

Vectron czy Griffin? Jutro otwarcie ofert na 20 lokomotyw dla PKP Intercity

Już jutro dowiemy się kto jest zainteresowany dostawą lokomotyw dla PKP Intercity. Faworytów wydaje się być dwóch. Siemens i Newag.

Opłaty za dostęp do torów powinny być adekwatne do jakości usług PLK

Koszty korzystania z infrastruktury kolejowej należącej do PKP PLK powinny być radykalnie obniżone do poziomu adekwatnego do jakości usług świadczonych przez zarządcę krajowej sieci kolejowej i proporcjonalnie do średnich prędkości dla tras zamawianych przez przewoźników oraz oferowanej punktualności – zaznacza Krzysztof Celiński, dyrektor branży Mobility w Siemens, członek Stowarzyszenia Ekspertów i Menedżerów Transportu Szynowego.

Warszawskie metro kupi 45 pociągów za 1,7 mld zł. Zgłosiło się pięciu chętnych

Metro Warszawskie otworzyło koperty w największym w historii przetargu na zakup taboru dla podziemnej kolejki kursującej w stolicy. Swoje oferty złożyło 5 producentów pociągów: Stadler, Alstom, Skoda, Siemens oraz CAF. Zamówienie obejmuje dostawę 37. sześciowagonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych z opcją dokupienia kolejnych ośmiu przeznaczonych do przewozu I i II linii metra w Warszawie.

Spór wokół Inspiro zakończony. Porozumienie Metra i Siemensa

Metro Warszawskie i konsorcjum firmy Siemens i Newag zawarli porozumienie, kończące długi spór związany z nadmiernym zużywaniem się kół w pociągach Inspiro. Producent na swój koszt wymieni koła w dwóch składach, a ponadto dostarczy dla sześciu pociągów 300 kół i 34 osie.

Włoski operator InRail zamawia trzy Vectrony

Włoski operator InRail zamówił trzy Vectony. Siemens dostarczy je w przyszłym roku.

P. Dybowski: ETCS pilnie potrzebny

Może lepiej inwestować w ETCS niż zastanawiać się, czy w ruchu krajowym rozwijanie tego systemu ma sens, a po kolejnych wydarzeniach liczyć straty i opłakiwać zabitych - uważa Piotr Dybowski z Siemens Polska.

Siemens: ETCS lekiem na błędy maszynisty. Nie dopuśćmy do tragedii

Siemens zajął stanowisko wobec ostatnich niepokojących sytuacji dotyczących przejechania syngału „stój” przez maszynistów. Zdaniem producenta pojazdów i systemów kolejowych, sytuacja powinna skłonić kolejarzy do intensyfikacji prac nad budową ETCS/ERTMS w Polsce.
Subskrybuje zawartość