warning: Creating default object from empty value in /home/rail/public_html/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 34.

Stadler

Stadler zaprezentował pierwszego hybrydowego Flirta

Szwajcarski producent taboru pokazał hybrydową jednostkę Flirt przystosowaną do zasilania prądem stałym 3 kV oraz trakcją dieslowsko-elektryczną. Pociągi dostarczane są dla regionu Dolina Aosty.

Pierwszy bimodalny FLIRT

15 czerwca Stadler zaprezentował pierwszego bimodalnego FLIRT-a. Pociąg jest przeznaczony dla włoskiego regionu Valle d'Aosta.

Świerkot: Dobre perspektywy współpracy Solarisa i Stadlera

- Rodzina Tramino będzie ważnym uzupełnieniem gamy tramwajów oferowanych dotychczas przez Stadlera. Opracowane przez Solarisa rozwiązania techniczne wzbogacą nasze zasoby, dzięki temu będziemy mogli lepiej dopasowywać pojazdy do potrzeb konkretnych przewoźników. W razie odniesienia sukcesu na rynku polskim i środkowoeuropejskim znacząco powiększymy zakład budowy pudeł w Środzie Wielkopolskiej – mówi w rozmowie z Rynkiem Kolejowym członek zarządu Stadler Polska Arkadiusz Świerkot.

Jak powstają pociągi w siedleckiej fabryce Stadlera

Zakład Stadler Polska w Siedlcach obchodzi 10-lecie istnienia. Fabryka, która zatrudnia obecnie ponad 700 osób jest ważnym zakładem Grupy Stadler i dużym pracodawcą we wschodniej Polsce. Przygotowaliśmy fotorelację pokazującą pracę zakładu.

Kolejne Flirty, a może Giruno dla PKP Intercity?

Planowana zmiana strategii taborowej nie pozostała bez echa także wśród producentów taboru. Z takiego posunięcia zadowolona jest PESA, o czym pisaliśmy wczoraj, ale także Stadler.

Stadler: Dobrze, że Intercity kupi ezt, wskaźnik niezawodności Flirtów to prawie 100%

– Zapowiadane zakupy kolejnych nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych przez PKP Intercity to dobra wiadomość. Widać, że spółka stawia na efektywność – powiedział Stanisław Skalski, członek zarządu Stadler Polska, przy okazji chwaląc się najnowszymi wskaźnikami operacyjnymi Flirtów dostarczonych spółce.

Pierwszy Flirt w barwach PKP Intercity przejechał 0,5 mln km

Pół miliona kilometrów przejechał pierwszy z dwudziestu pociągów Flirt wyprodukowanych przez Stadler Polska dla PKP Intercity. Cała flota pojazdów Flirt eksploatowanych przez tego przewoźnika od grudnia 2015 roku przejechała bezawaryjnie już blisko 9,5 mln km. Współczynnik niezawodności w pierwszym kwartale 2017 roku osiągnął poziom 99,98 proc., a współczynnik gotowości to 98 proc.

Stadler wjedzie na polski rynek z lokomotywami?

Stadler coraz bardziej rozwija swoją działalność w Polsce. W Siedlcach produkowane są już ezt-y i szt-y. Zakład przymierza się do budowy tramwajów, ta ma rozpocząć się we wrześniu. Czy kolejne będą lokomotywy?

Pół miliona kilometrów pierwszego Flirta dla PKP Intercity

Pół miliona kilometrów przejechał pierwszy z dwudziestu pociągów FLIRT wyprodukowanych przez Stadler Polska dla PKP Intercity.

Pierwszy Flirt w barwach PKP Intercity przejechał 0,5 mln km

Pół miliona kilometrów przejechał pierwszy z dwudziestu pociągów FLIRT wyprodukowanych przez Stadler Polska dla PKP Intercity. Cała flota pojazdów FLIRT eksploatowanych przez tego przewoźnika od grudnia 2015 roku przejechała bezawaryjnie już blisko 9,5 mln km. Współczynnik niezawodności w pierwszym kwartale 2017 roku osiągnął poziom 99,98 proc., a współczynnik gotowości to 98 proc. 

Subskrybuje zawartość