warning: Creating default object from empty value in /home/rail/public_html/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 34.

Stadler

Stadler wygrywa przetarg na dostawę 71 pojazdów dla Wales Borders

Wkrótce tramwaje dwusystemowe Citylink i zespoły trakcyjne Flirt firmy Stadler będą powszechnym widokiem na torach sieci przewoźników Wales & Borders oraz South Wales Metro. Od 2022 roku na liniach obu firm będzie jeździło łącznie 71 pojazdów Stadlera.

Więcej pociągów od Stadlera w MAV-Star

Węgierski rząd zatwierdził finansowanie z środków unijnych na zakup ośmiu dodatkowych dwupokładowych ezt-ów Stadler Kiss dla narodowego przewoźnika pasażerskiego MÁV-Start.

Stadler dostarczył pierwszy ezt dla RBS Berno

Pierwszy z 14 zamówionych ezt-ów od Stadlera dla RBS Berno dostarczony. Pociąg dotarł do przewoźnika 7 sierpnia.

Stadler Polska: Kontrakty dla odbiorców w całej Europie

Polski zakład Stadlera poszerza swoje portfolio o pojazdy należące do kolejnych segmentów rynku. W Siedlcach będą produkowane trzysystemowe elektryczne zespoły trakcyjne, a także – we współpracy z Solarisem – tramwaje. Z myślą o przyszłych zamówieniach fabryka będzie rozbudowywana – mówi w wywiadzie dla Rynku Kolejowego kierownik Działu Rozwoju Projektów w Stadler Polska Grzegorz Modrykamień.

Polski hymn w czeskim pociągu. Leo Express ruszył z Pragi do Krakowa

Dziś, 20 lipca, ok. godziny 20:00 pierwszy pociąg czeskiej firmy Leo Express przejechał przez polską granicę. Jest to pierwszy w pełni prywatny dalekobieżny przewoźnik na polskich torach. Będzie on kursował regularnie między Pragą a Krakowem. Przejazdy są realizowane za pomocą jednostek Stadler Flirt.

Stadler Service Polska wykona P3 śląskich Flirtów

Stadler Service Polska wykona usługi utrzymaniowe, odpowiadające poziomom określonym w DSU jako P3.2 i P3.3 na elektrycznych zespołach trakcyjnych serii EN75 o numerze 001, 002, 003 i 004 Kolei Śląskich.

Stadler będzie utrzymywał 69 pociągów Arrivy przez 15 lat

Stadler i Arriva Nederland podpisały umowę na serwisowanie i utrzymanie 69 pociągów przez okres 15 lat.

Stadler z długoterminowym kontraktem na serwis i utrzymanie 69 pociągów holenderskiej Arrivy

Stadler i Arriva Nederland podpisały umowę na serwisowanie i utrzymanie 69 pociągów przez okres 15 lat. Chodzi o pojazdy objęte zleceniem z listopada 2017 na dostawę 18 składów bimodalnych typu WINK oraz modernizację 51 pojazdów GTW, która będzie w dużym stopniu opierać się na technologii akumulatorowej, wnosząc w ten sposób cenny wkład w ochronę środowiska. Pociągi będą eksploatowane na północy Holandii w regionach Fryzji i Groningen.

Stadler podpisał 15-letni kontrakt konserwacyjny z Arriva Netherlands

Arriva Netherlands podpisała piętnastoletni kontrakt z firmą Stadler na obsługę i konserwację 18 nowych jednostek napędowych elektro-diesel Wink i 51 odnowionych DMU GTW, zarządzanych przez Arriva, które będą działać na koncesji Noordelijke Lines w Friesland i Groningen (Holandia).

Stadler: Chętnie dostarczymy PKP Intercity kolejne pojazdy

Ze Stanisławem Skalskim, członkiem Zarządu Stadlera, rozmawiamy o perspektywach dla producenta m.in. na rynku polskim oraz możliwościach produkcyjnych zakładu w Siedlcach.
Subskrybuje zawartość