warning: Creating default object from empty value in /home/rail/public_html/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 34.

Stadler

Stadler deklaruje gotowość do budowy pociągu KDP w ciągu 5 lat

Stadler Polska podjąłby się zadania, aby wspólnie z polskimi instytutami kolejowymi skonstruować, zbudować, homologować pojazd dla dużych prędkości w okresie może 5 lat .

Stadler dostawcą 71 EZT dla KM. Odwołania Pesy i Newagu oddalone

Czwartego grudnia w Krajowej Izbie Odwoławczej zapadł wyrok dotyczący odwołań Pesy i Newagu w przetargu na realizację zamówienia na 71 elektrycznych zespołów trakcyjnych dla Kolei Mazowieckich. Oba odwołania zostały oddalone.

Flirt „made in Siedlce” wjeżdża na węgierskie tory

Stadler i Gysev wspólnie zaprezentowali pierwszy, nowej generacji elektryczny zespół trakcyjny typu Flirt. Czteroczłonowy, niskopodłogowy pojazd będzie eksploatowany już od połowy 2018 roku na liniach regionalnych Węgier Zachodnich. Wliczając realizowane od roku zamówienie na dziesięć pojazdów Flirt, Gysev będzie dysponował flotą dwudziestu pociągów, które będą regularnie obsługiwały wszystkie trasy przewoźnika.

Dwa tygodnie dłużej czekamy na oferty w taborowym przetargu SKM Warszawa

SKM Warszawa przesunęła termin składania ofert w przetargu na dostawę 13 ezt-ów. Zmiana jest podyktowana pytaniami ze strony potencjalnych oferentów, a także odwołaniem, złożonym przez jednego z producentów – firmę Stadler.

Flirt z Siedlec wjeżdża na węgierskie tory

Stadler i Gysev wspólnie zaprezentowali pierwszy, nowej generacji elektryczny zespół trakcyjny typu FLIRT. Czteroczłonowy, niskopodłogowy pojazd będzie eksploatowany już od połowy 2018 roku na liniach regionalnych Węgier Zachodnich.

Pierwszy FLIRT z Siedlec dotarł na Węgry

Stadler i Gysev wspólnie zaprezentowali pierwszy, nowej generacji elektryczny zespół trakcyjny typu FLIRT. Czteroczłonowy, niskopodłogowy pojazd będzie eksploatowany już od połowy 2018 roku na liniach regionalnych Węgier Zachodnich. Wliczając realizowane od roku zamówienie na dziesięć pojazdów FLIRT, Gysev będzie dysponował flotą dwudziestu pociągów, które będą regularnie obsługiwały wszystkie trasy przewoźnika.

Flirt z Siedlec wjeżdża na niemieckie tory

Stadler i Gysev wspólnie zaprezentowali pierwszy, nowej generacji elektryczny zespół trakcyjny typu FLIRT. Czteroczłonowy, niskopodłogowy pojazd będzie eksploatowany już od połowy 2018 roku na liniach regionalnych Węgier Zachodnich.

Pesa ostatecznie rezygnuje z walki o tramwaje dla Krakowa. Zostaje Solaris i Stadler

Pesa wycofała swoje odwołanie w sprawie ponownego rozstrzygnięcia przetargu na dostawy do 50 tramwajów dla Krakowa. – Po przeanalizowaniu wszystkich okoliczności, a zwłaszcza ostatnich działań podejmowanych przez władze krakowskiej spółki jest dla nas oczywiste, że realizacja tego zamówienia będzie utrudniona, lub wręcz niemożliwa – komentuje producent. Wycofanie odwołania Pesy oznacza, że MPK będzie mogło popisać umowę z konsorcjum Solarisa i Stadlera.

Stadler wprowadza nowy typ pojazdu WINK. Pierwszym klientem holenderska Arriva

Stadler dostarczy przewoźnikowi Arriva Netherlands 18 pociągów nowego typu o nazwie WINK. Jest to dwuczłonowy zespół trakcyjny przeznaczony do eksploatacji na liniach regionalnych o mniejszej liczbie pasażerów. Sercem pojazdu jest PowerPack, czyli środkowa część składu, w której umieszczono komponenty służące do wytwarzania energii, urządzenia trakcyjne oraz pomocnicze. PowerPack można wyposażyć w klasyczne elementy do wytwarzania i magazynowania energii, ale także w elementy umożliwiające całkowicie bezemisyjną jazdę. WINK w zrównoważony sposób dopełnia portfolio pociągów regionalnych firmy Stadler.

WINK – nowy pociąg Stadlera

Stadler dostarczy przewoźnikowi Arriva Netherlands 18 pociągów nowego typu o nazwie WINK. Jest to dwuczłonowy zespół trakcyjny przeznaczony do eksploatacji na liniach regionalnych o mniejszej liczbie pasażerów.
Subskrybuje zawartość