warning: Creating default object from empty value in /home/rail/public_html/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 34.

interREGIO

Nazwa SuperRegio nie ma żadnego znaczenia

Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl Przewozy Regionalne chcą uruchamiać komercyjne pociągi pod nazwą SuperRegio. Tymczasem we wnioskach, a także w decyzjach wydanych przez Prezesa UTK znalazły się kategorie InterRegio i Regio. Jak się okazuje nie ma to żadnego znaczenia.

Zamiast Interregio będzie Superregio. Przewozy Regionalne uruchamiają komercyjną markę

Nowe połączenia komercyjne, które uruchamiać będą Przewozy Regionalne, będą uruchamiane pod nową marką Superregio. Pomimo sporych problemów z przedstawieniem rozkładu jazdy od czerwca, które ma PKP PLK, nowe pociągi mają się z nim pojawić.

Pociągi Polregio znów kursują przez Warszawę-Śródmieście

Na stołecznej stacji Śródmieście znów zatrzymuje się jeden z pociągów interRegio. Spółka zapewnia, że nie powtórzył się scenariusz z 2013 r., kiedy wsiadającym tam do jednego z kursów iR wystawiano wezwania do zapłaty opłaty dodatkowej za jazdę bez ważnego biletu. Kurs z Łodzi Fabrycznej do Warszawy Wschodniej jest jedynym zatrzymującym się na Śródmieściu, którym nie można podróżować na podstawie biletu okresowego ZTM Warszawa.

PR rezygnują z marki InterRegio. Nową poznamy w listopadzie

Spółka Przewozy Regionalne chce rozwinąć połączenia komercyjne. Nie powróci jednak do marki InterRegio; wymyślenie nowej nazwy zaproponowano samym pracownikom spółki.

Przewozy Regionalne z nową kategorią pociągów

W rozkładach jazdy od pewnego czasu można znaleźć oznaczenie RP odnoszące się do nielicznych kursów obsługiwanych przez Przewozy Regionalne. Wskazuje ono na przyspieszony charakter połączenia, a nie na inną niż w przypadku pozostałych pociągów Regio taryfę opłat. To trzecia kategoria handlowa PR, bo spółka nadal utrzymuje także kursy interRegio.

Czy na tory wróci marka InterRegio?

Przewozy Regionalne złożyły wnioski o otwarty dostęp na 12 trasach międzywojewódzkich. Zapytaliśmy prezesa Polregio, czy oznacza to powrót do koncepcji pociągów InterRegio.

InterRegio wyjadą najwcześniej w styczniu 2019 r.

Polregio analizuje możliwość uruchomienia pasażerskich komercyjnych połączeń dalekobieżnych. Pierwsze pociągi na takich trasach mogłyby się pojawić od stycznia przyszłego roku - poinformował PAP Krzysztof Zgorzelski, prezes Przewozów Regionalnych.

Drugie podejście do ulepszania SPOT-ów. Pod InterRegio?

Przewozy Regionalne ponownie próbują znaleźć wykonawcę prac modernizacyjnych przy pięciu ezt-ach EN57SPOT.

Z Katowic do Gdyni w EN57. Gdzie jeszcze pojedziemy Interregio?

27 kwietnia pisaliśmy o wnioskach złożonych przez Przewozy Regionalne, dotyczących pozwolenia na kursowanie w ramach tzw. „otwartego dostępu”. Przewoźnik działający pod marką handlową Polregio chciałby wrócić na trasy międzywojewódzkie po tym jak niemal całkowicie wygasił ofertę Interregio (takie pociągi kursują jedynie między Łodzią a Warszawą). Oczywiście z ofertą komercyjną, a nie dofinansowaną przez samorząd czy państwo.

Będzie come back InterRegio? Jaki tabor do ich obsługi?

Przewozy Regionalne złożyły 12 wniosków o otwarty dostęp - poinformował UTK. Przed wydaniem decyzji Prezes UTK czeka na ewentualne wnioski o badanie równowagi ekonomicznej.
Subskrybuje zawartość