warning: Creating default object from empty value in /home/rail/public_html/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 34.

interREGIO

Pociągi Polregio znów kursują przez Warszawę-Śródmieście

Na stołecznej stacji Śródmieście znów zatrzymuje się jeden z pociągów interRegio. Spółka zapewnia, że nie powtórzył się scenariusz z 2013 r., kiedy wsiadającym tam do jednego z kursów iR wystawiano wezwania do zapłaty opłaty dodatkowej za jazdę bez ważnego biletu. Kurs z Łodzi Fabrycznej do Warszawy Wschodniej jest jedynym zatrzymującym się na Śródmieściu, którym nie można podróżować na podstawie biletu okresowego ZTM Warszawa.

PR rezygnują z marki InterRegio. Nową poznamy w listopadzie

Spółka Przewozy Regionalne chce rozwinąć połączenia komercyjne. Nie powróci jednak do marki InterRegio; wymyślenie nowej nazwy zaproponowano samym pracownikom spółki.

Przewozy Regionalne z nową kategorią pociągów

W rozkładach jazdy od pewnego czasu można znaleźć oznaczenie RP odnoszące się do nielicznych kursów obsługiwanych przez Przewozy Regionalne. Wskazuje ono na przyspieszony charakter połączenia, a nie na inną niż w przypadku pozostałych pociągów Regio taryfę opłat. To trzecia kategoria handlowa PR, bo spółka nadal utrzymuje także kursy interRegio.

Czy na tory wróci marka InterRegio?

Przewozy Regionalne złożyły wnioski o otwarty dostęp na 12 trasach międzywojewódzkich. Zapytaliśmy prezesa Polregio, czy oznacza to powrót do koncepcji pociągów InterRegio.

InterRegio wyjadą najwcześniej w styczniu 2019 r.

Polregio analizuje możliwość uruchomienia pasażerskich komercyjnych połączeń dalekobieżnych. Pierwsze pociągi na takich trasach mogłyby się pojawić od stycznia przyszłego roku - poinformował PAP Krzysztof Zgorzelski, prezes Przewozów Regionalnych.

Drugie podejście do ulepszania SPOT-ów. Pod InterRegio?

Przewozy Regionalne ponownie próbują znaleźć wykonawcę prac modernizacyjnych przy pięciu ezt-ach EN57SPOT.

Z Katowic do Gdyni w EN57. Gdzie jeszcze pojedziemy Interregio?

27 kwietnia pisaliśmy o wnioskach złożonych przez Przewozy Regionalne, dotyczących pozwolenia na kursowanie w ramach tzw. „otwartego dostępu”. Przewoźnik działający pod marką handlową Polregio chciałby wrócić na trasy międzywojewódzkie po tym jak niemal całkowicie wygasił ofertę Interregio (takie pociągi kursują jedynie między Łodzią a Warszawą). Oczywiście z ofertą komercyjną, a nie dofinansowaną przez samorząd czy państwo.

Będzie come back InterRegio? Jaki tabor do ich obsługi?

Przewozy Regionalne złożyły 12 wniosków o otwarty dostęp - poinformował UTK. Przed wydaniem decyzji Prezes UTK czeka na ewentualne wnioski o badanie równowagi ekonomicznej.

Powrót Interregio? Przewozy Regionalne wnioskują o 12 tras komercyjnych

Przewozy Regionalne złożyły do Urzędu Transportu Kolejowego 12 wniosków o otwarty dostęp do tras, na których chcą uruchomić dalekobieżne połączenia komercyjne. Chodzi o pociągi głównie w weekendy i w czasie wakacji.

PR nie zatrzymają interRegio w Grodzisku Maz.

Na czas modernizacji linii nr 447 Przewozy Regionalne nie wprowadzą dodatkowych postojów pociągów iR w Grodzisku Mazowieckim. Takie rozwiązanie zastosowano podczas wcześniejszych prac na linii nr 1. Tym razem ogólnopolski przewoźnik obawia się zbyt dużego potoku podróżnych, który mógłby wpłynąć negatywnie na komfort pasażerów jadących w pełnej relacji z Łodzi.
Subskrybuje zawartość