warning: Creating default object from empty value in /home/rail/public_html/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 34.

Kostrzyn

Modernizacja lubuskiego odcinka Nadodrzanki za ponad 160 mln

Modernizacja Nadodrzanki na odcinku Drzeńsko – Kostrzyn może skrócić podróż nawet o połowę z Rzepina do Kostrzyna. Do tego dojdzie budowa i modernizacja pięciu stacji i przystanków poprawiająca komfort pasażerom. PKP Polskie Linie Kolejowe na inwestycję przeznaczą ponad 160 mln zł. To kolejny przebudowywany odcinek trasy ze Szczecina do Wrocławia w województwie lubuskim. Zakończenie prac planowane jest na koniec 2018 roku.

Schweerbau bierze odcinek Drzeńsko – Kostrzyn. Cena nie zdecydowała

Udało się wybrać wykonawcę w powtórzonym postępowaniu na prace na odcinku Drzeńsko – Kostrzyn na Nadodrzance. Co ciekawe, nie wygrała najtańsza oferta.

Elektryfikacja linii z Krzyża do Kostrzyna przez Gorzów Wlkp. w nowej perspektywie

PKP PLK rozpoczęło opracowywanie dokumentacji przedprojektowej na elektryfikację linii kolejowej nr 203 relacji Krzyż - Gorzów Wlkp. - Kostrzyn nad Odrą, która w województwie lubuskim przewozi rocznie ok. 800 tys. pasażerów. Do tej pory linia nie jest zelektryfikowana, ponieważ zaplanowana jest jako ostatni element projektu modernizacji trasy kolejowej z Bydgoszczy do Kostrzyna. Sejmik Województwa Lubuskiego oraz mieszkańcy obawiają się, że nie dojdzie do realizacji tego zadania.

Cztery oferty w ponowionym przetargu na odcinek Nadodrzanki w Lubuskiem

Po unieważnieniu przetargu na odcinek;Drzeńsko – Kostrzyn na linii 273 (Nadodrzance) PKP PLK szybko ogłosiła nowe postępowanie. Tym razem jedna ze złożonych ofert zmieściła się w kosztorysie.

Kostrzyn będzie miał tunel drogowy. Pomoże PKP PLK

Pod linią kolejową E20 w Kostrzynie powstanie tunel drogowy. Miasto podpisało w tej sprawie list intencyjny z PKP Polskie Linie Kolejowe. Wartość inwestycji to 16 mln zł. tunel powinien być gotowy do końca 2021 roku. Dzięki niemu usprawni się komunikacja i poprawi się bezpieczeństwo.

W Kostrzynie będzie tunel pod linią E20

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały w czwartek list intencyjny z gminą Kostrzyn w Wielkopolsce ws. budowy tunelu drogowego pod linią kolejową E20. Koszt inwestycji to ok. 16 mln zł netto. Tunel ma powstać do końca 2021 roku.

Budowa tunelu pod linią kolejową w Kostrzynie za prawie 16 mln zł

Usprawnienie komunikacji w mieście, wyższy poziom bezpieczeństwa – to efekty budowy tunelu drogowego pod linią kolejową E20 w Kostrzynie. PKP Polskie Linie Kolejowe podpisały list intencyjny z gminą Kostrzyn na realizację inwestycji o szacowanej wartości ok. 16 mln zł. Realizacja zadania przewidziana jest do końca 2021 roku.

Budowa tunelu pod linią kolejową w Kostrzynie za prawie 16 mln

Usprawnienie komunikacji w mieście, wyższy poziom bezpieczeństwa – to efekty budowy tunelu drogowego pod linią kolejową E20 w Kostrzynie. PKP Polskie Linie Kolejowe podpisały list intencyjny z gminą Kostrzyn na realizację inwestycji o szacowanej wartości ok. 16 mln zł. Realizacja zadania przewidziana jest do końca 2021 roku.

Szykuje się wymiana szyn na Nadodrzance na odcinku Drzeńsko – Kostrzyn

Polskie Linie Kolejowe chcą zlecić wymianę nawierzchni kolejowej na kolejnym odcinku Nadodrzanki. Tym razem prace mają objąć odcinek Drzeńsko – Kostrzyn.

Kto wyremontuje lubuski odcinek Nadodrzanki?

Trwa postępowanie przetargowe na kompleksową wymianę torowiska na górnym odcinku linii kolejowej nr 273, czyli tzw. Nadodrzanki. Dokładnie chodzi o odcinek Drzeńsko – Kostrzyn. Zainteresowanie jest niestety niewielkie.
Subskrybuje zawartość