warning: Creating default object from empty value in /home/rail/public_html/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 34.

Opole

Sześciu chętnych na modernizację E30 z Kędzierzyna-Koźla do Opola

Trwa postępowanie przetargowe PKP PLK na realizację zadania pn. „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kędzierzyn-Koźle – Opole Zachodnie” na liniach 136 oraz 132. Dzięki tym pracom prędkość pociągów na tej linii znacznie wzrośnie do 160 km/h. W przetargu swoje oferty złożyło sześciu chętnych. Wszystkie mieszczą się w założonym przez PKP PLK budżecie. Jednak to nie tylko cena stanowi o wygranej w tym zamówieniu.

Wagon Opole odbuduje wagony pomiarowe

Wagon Opole wykona przebudowę i naprawę główną na poziomie utrzymania P5 trzech wagonów.

Trzy wagony restauracyjne zostaną zmodernizowane – umowa podpisana

25 stycznia 2017 roku PKP Intercity oraz konsorcjum Trinites s.r.o. i Wagon Opole podpisali umowę na wykonanie modernizacji trzech wagonów restauracyjnych WR.

Tartak skłonił PLK do remontu torów między Murowem a Jełową

Jeszcze w tym roku po wyremontowanych torach w Murowie mają pojechać składy towarowe. Pociągi będą wozić drewno dla tamtejszego tartaku, któremu udało się w tej sprawie porozumieć z PKP Polskimi Liniami Kolejowymi – informuje Radio Opole.

Bilet opolski także w 2017 roku

Oddział Opolski Przewozów Regionalnych poinformował, że została przedłużona umowa z Miastem Opole na honorowanie w pociągach REGIO biletów okresowych "ZTM".

Z Opola do Kędzierzyna-Koźla 160 km/h

PKP PLK ogłosiły właśnie przetarg na realizację zadania pn. „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kędzierzyn-Koźle – Opole Zachodnie” na liniach 136 oraz 132. Inwestycja będzie realizowana w systemie „projektuj i buduj”. W planach jest m.in. podniesienie prędkości do 160 km/h.

Przetarg na modernizację 40 km trasy Kędzierzyn Koźle – Opole Groszowice

PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na modernizację 40 km trasy Kędzierzyn Koźle – Opole Groszowice. Po zakończeniu prac pociągi pasażerskie przyspieszą ze 120 do 160 km/h, a pociągi towarowe do 120 km/h. Wymienione będą tory i sieć trakcyjna.

Tabor opolskiej lokomotywowni – wczoraj i dziś

Dziś może trudno w to uwierzyć najmłodszym sympatykom dróg żelaznych, ale jeszcze 20 lat wstecz opolska szopa trakcyjna, była samodzielną
Artykuł Tabor opolskiej lokomotywowni – wczoraj i dziś pochodzi z serwisu OKOKO.

Tylko 126 ze 186 wagonów Intercity do naprawy

Przewoźnik PKP Intercity rozstrzygnął wreszcie przetarg na naprawę wagonów osobowych na trzecim i czwartym poziomie utrzymania. Przetarg podzielono na 16 części z czego, niestety, sporą część unieważniono. Zamówieniami, które doczekały się rozstrzygnięcia, podzieliły się między sobą Pesa i Wagon Opole.

PKP Intercity rozstrzygnęły duży przetarg wagonowy

PKP Intercity rozstrzygnęły największy w ostatnim czasie przetarg na naprawę wagonów. Łącznie do zgarnięcia były prace przy aż 186 jednostkach. Nie wszystkie jednak znalazły wykonawcę. Zamówieniem podzieliły się PESA, razem z ZNTK Mińsk Mazowiecki oraz Wagon Opole.
Subskrybuje zawartość