warning: Creating default object from empty value in /home/rail/public_html/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 34.

Piła

Trwają ostatnie prace na linii 354 między Obornikami a Piłą

Na 30 września zaplanowany jest powrót pociągów na trasę Oborniki Wlkp. – Piła. W pierwszych dniach września zakończą się zasadnicze prace na tym odcinku. Po modernizacji, pod koniec 2019 r. podróż między Poznaniem a Piłą będzie trwać około 80 minut zamiast 120 minut.

Modernizacja stacji Chodzież odsunęła peron o 200 metrów od świeżo wyremontowanego dworca

Sporo kontrowersji towarzyszyło decyzji o modernizacji linii 354, pomiędzy Poznaniem a Piłą. Słowa krytyki wobec PKP Polskich Linii Kolejowych, co gorsza, nie milkną wraz z oddawaniem do eksploatacji zmodernizowanych obiektów. Mieszkańcy Chodzieży mówią wprost: woleliśmy stację przed remontem.

Wyremontowano odcinek Wągrowiec – Rogoźno. Tylko dla towarów

PKP PLK wykonała roboty naprawcze między Wągrowcem a Rogoźnem Wielkopolskim. Dzięki nim przywrócono ruch pociągów, co umożliwia objazd modernizowanej linii 354 Poznań Główny – Piła Główna. Niestety, dotyczy to tylko składów towarowych.

Zmiany na trasie Poznań-Piła

Od soboty zmieni się organizacja ruchu na linii kolejowej Poznań - Piła. Pociągi powrócą na remontowany od marca odcinek Wargowo - Oborniki Wlkp., natomiast wprowadzona zostanie zastępcza komunikacja autobusowa na odcinku Oborniki Wlkp. – Piła Główna.

Poznań – Piła: Pociągi wrócą na odcinek Wargowo – Oborniki

PLK zapowiada, że 5 maja wrócą pociągi na trasę Wargowo – Oborniki Wielkopolskie. Zakończyła się część prac przy torach i moście nad Wartą, a rozpoczyna się następny etap: na odcinku Oborniki Wlkp. – Piła.

Rozpoczyna się kolejny etap modernizacji linii Poznań - Piła

5 maja wrócą pociągi na trasę Wargowo - Oborniki Wielkopolskie. PKP Polskie Linie Kolejowe zakończyły część prac przy torach i moście nad Wartą, rozpoczną następny etap na odcinku Oborniki Wlkp. – Piła.  Po modernizacji trasy, podróż miedzy Poznaniem a  Piłą skróci się o około 40 minut.

Modernizacja linii Poznań – Piła: Wykorzystać szansę

– Największy projekt w historii Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, który pochłonie około połowy wszystkich środków WRPO dostępnych w obecnej perspektywie finansowej, może zakończyć się oględnie mówiąc „umiarkowanym sukcesem”. Inicjatywa „Tak dla dwóch torów do Piły” stara się zwrócić uwagę na możliwość poprawy tego stanu rzeczy – pisze dla „Rynku Kolejowego” Marcin Rodek, założyciel tejże Inicjatywy.

Szybciej z Poznania do Piły nawet o 40 minut. Trwa modernizacja

PKP Polskie Linie Kolejowe zakończyły pierwszy etap prac między Poznaniem a Obornikami Most. Po zakończeniu modernizacji podróż Poznań – Piła skróci się o około 40 minut.

Zakończył się pierwszy etap prac na linii Poznań – Piła

Jak informuje PKP PLK, na linii 354 zakończył się pierwszy etap prac między Poznaniem a Obornikami Most. Ruszają intensywne roboty na odcinku Wargowo – Oborniki Wielkopolskie, co wymaga zmian w kursowaniu pociągów.

PLK zakończyła pierwszy etap prac między Poznaniem a Piłą

PKP Polskie Linie Kolejowe zakończyły pierwszy etap prac między Poznaniem a Obornikami Most. Szeroki zakres prac rozpoczynanych w marcu na odcinku Wargowo – Oborniki Wielkopolskie wymaga zmian w kursowaniu pociągów. Po zakończeniu modernizacji podróż Poznań – Piła skróci się o około 40 minut.

Subskrybuje zawartość