warning: Creating default object from empty value in /home/rail/public_html/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 34.

Piła

Za kolejowe objazdy między Poznaniem a Piła zapłacą także podróżni

Wkrótce rozpoczną się prace modernizacyjne pomiędzy Obornika Wielkopolskimi a Piłą, na linii 354. Spore utrudnienia czekają nie tylko pasażerów pociągów regionalnych, ale też PKP Intercity. Niestety – za dojazd nad morze z Poznania, w związku z utrudnieniami, więcej zapłacą… pasażerowie.

Polregio organizuje komunikację zastępczą na dwóch odcinkach

Przewozy Regionalne zmuszone są do zastąpienia swoich pociągów autobusami na dwóch odcinkach: pomiędzy Wargowem a Obornikami Wielkopolskimi na linii Poznań – Piła, a także między Nowym Sączem a Krynicą-Zdrój.

PLK zlecają projekt modernizacji i elektryfikacji linii Bydgoszcz - Kostrzyn

Lepsza komunikacja pasażerska, sprawniejszy i szybszy przewóz towarów, większe bezpieczeństwo, nowocześniejsze perony - to przewidywane efekty prac na liniach kolejowych między Bydgoszczą a Kostrzynem (nr 18 i 203). PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę za 5,3 mln zł (netto) na dokumentację przedprojektową. Kontrakt obejmuje możliwość elektryfikacji odcinka Piła – Kostrzyn.

PLK sprawdzi, czy warto elektryfikować odcinek Piła – Kostrzyn

PKP Polskie Linie Kolejowe podpisały umowę za 5,3 mln zł (netto) na wykonanie dokumentacji przedprojektowej dla linii 18 i 203. Kontrakt obejmuje możliwość elektryfikacji odcinka Piła – Kostrzyn.

Będzie elektryfikacja odcinka Piła – Gorzów Wielkopolski?

PKP Polskie Linie Kolejowe rozważają elektryfikację linii nr 203 między Piłą a Gorzowem Wlkp.

Jest pozwolenie na modernizację linii Poznań Gł. – Piła Gł.

Wojewoda wielkopolski Zbigniew Hoffmann wydał pozwolenie na budowę dla modernizacji linii kolejowej nr 354 Poznań Główny - Piła Główna. Po modernizacji pociągi pojadą trasą z prędkością do 120 km/h.

Poznań – Piła: Pierwszy etap prac zakończony

Na trasie Poznań – Piła PKP Polskie Linie Kolejowe zakończyły pierwszy etap prac między Poznaniem a Obornikami Most. Roboty objęły perony oraz jeden z dwóch torów. Budowane są przystanki, naprawiono obiekty inżynieryjne. W grudniu 2019 r. podróż Poznań – Piła skróci się o około 40 minut. Inwestycja warta 500 mln zł, realizowana jest w ramach RPO województwa wielkopolskiego.

Koniec I etapu modernizacji linii z Poznania do Piły

PKP PLK zakończyły prace modernizacyjne na trasie Poznań – Oborniki Most. Jest to pierwszy etap inwestycji na linii między Poznaniem i Piłą. Roboty objęły perony oraz jeden z dwóch torów. Budowane są przystanki i naprawiono obiekty inżynieryjne. W grudniu 2019 r. podróż Poznań – Piła skróci się o około 40 minut.

Drugi tor na linii Poznań – Piła możliwy, ale niepotrzebny

Modernizacja linii nr 354 przewiduje możliwość dobudowania drugiego toru pomiędzy Obornikami a Dziembówkiem. Województwo nie widzi jednak takie potrzeby tym bardziej, że koszty byłyby wysokie.

Z Piły do Poznania szybciej. Ale dopiero za dwa lata

Około 80 minut, czyli 40 minut krócej niż dotąd potrwa od grudnia 2019 roku podróż pociągiem między Poznaniem a Piłą.
Subskrybuje zawartość