warning: Creating default object from empty value in /home/rail/public_html/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 34.

Piła

Z Piły do Poznania szybciej. Ale dopiero za dwa lata

Około 80 minut, czyli 40 minut krócej niż dotąd potrwa od grudnia 2019 roku podróż pociągiem między Poznaniem a Piłą.

Cztery nowe przystanki na linii Poznań - Piła w ramach inwestycji za 500 mln

Na linii Poznań – Piła powstają nowe przystanki, modernizowane są perony, wymieniane tory i urządzenia. PKP Polskie Linie Kolejowe od września prowadzą intensywne prace na odcinku Poznań – Oborniki Most. Roboty budowlane nie wstrzymują ruchu pociągów. Inwestycja warta 500 mln zł, realizowana w ramach RPO województwa wielkopolskiego ma zakończyć się w grudniu 2019 r. Efektem prac ma być skrócenie podróży z Poznania do Piły o ok. 40 minut.

Nowe i modernizowane przystanki na linii Poznań – Piła

Na linii Poznań – Piła powstają nowe przystanki. Modernizowane są perony, wymieniane tory i urządzenia. PKP Polskie Linie Kolejowe od września prowadzą intensywne prace na odcinku Poznań – Oborniki Most. Roboty nie wstrzymują ruchu pociągów. Inwestycja warta 500 mln zł, realizowana w ramach RPO województwa wielkopolskiego, zakończy się w grudniu 2019 r. Wówczas podróż Poznań – Piła skróci się o ok. 40 minut.

Pomorskie: Poważny wypadek szynobusu. Kilkanaście osób rannych [aktualizacja]

Dzisiaj o godzinie 13.25 pod autobus szynowy relacji Chojnice – Piła (Przewozy Regionalne) na przejeździe kolejowo-drogowym pomiędzy stacjami Wierzchowo Człuchowskie - Lipka Krajeńska wjechała śmieciarka. Nikt nie zginął, poszkodowanych zostało kilkanaście osób.

Zderzenie szynobusu ze śmieciarką w Nowym Gronowie. Kilkanaście osób rannych

O godzinie 13.25 pod autobus szynowy relacji Chojnice – Piła należący do Przewozów Regionalnych na przejeździe kolejowo-drogowym pomiędzy stacjami Wierzchowo Człuchowskie - Lipka Krajeńska wjechała śmieciarka. Nikt nie zginął, ale poszkodowanych zostało kilkanaście osób.

Nowe perony na linii Poznań – Piła już w grudniu. Jest dofinansowanie z KE

We wrześniu rozpoczęła się przebudowa linii Poznań – Piła na 25 km odcinku Poznań – Oborniki Most. Demontowane są tory i sieć trakcyjna. Prace nie wymagają wstrzymania ruchu pociągów. Inwestycja warta 500 mln zł zakończy się w 2019 r. Efektem będzie skrócenie czasu podroży, cztery nowe przystanki oraz przebudowanych 8 stacji i 12 przystanków.

Nowe perony na linii Poznań - Piła już w grudniu

We wrześniu rozpoczęła się przebudowa linii Poznań – Piła na 25 km odcinku Poznań – Oborniki Most. Demontowane są tory i sieć trakcyjna. Prace nie wymagają wstrzymania ruchu pociągów. Inwestycja warta 500 mln zł zakończy się w 2019 r. Efektem będzie skrócenie czasu podroży, cztery nowe przystanki oraz przebudowanych 8 stacji i 12 przystanków.

Unia Europejska da na modernizację linii Piła – Poznań

Komisja Europejska poinformowała w czwartek, że UE zainwestuje 97,5 mln euro w modernizację połączenia kolejowego między Poznaniem i Piłą.

615 mln zł na modernizację linii z Poznania do Piły

W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego podpisano umowę na dofinansowanie wartego blisko 615 mln zł projektu związanego z pracami na linii kolejowej nr 354 Poznań Główny POD – Piła Główna. Dzięki modernizacji czas podróży skróci się o 46 minut. Wykonawcą robót będzie PORR Polska.

Koleją z Poznania do Piły 46 minut krócej

W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu 21 kwietnia 2017 r. marszałek Marek Woźniak, w imieniu Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2014-2020, podpisał umowę z PKP Polskimi Liniami Kolejowymi o dofinansowanie wartego blisko 615 mln zł projektu związanego z modernizacją linii kolejowej nr 354 Poznań Główny POD – Piła Główna. W wydarzeniu udział wzięli Arnold Bresch, członek zarządu PKP PLK oraz Wojciech Jankowiak, wicemarszałek województwa wielkopolskiego. Z kolei;24 kwietnia PORR Polska Construction podpisał z PKP PLK umowę na realizację tego jakże ważnego projektu.
Subskrybuje zawartość