warning: Creating default object from empty value in /home/rail/public_html/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 34.

Piła

Nowe perony na linii Poznań – Piła już w grudniu. Jest dofinansowanie z KE

We wrześniu rozpoczęła się przebudowa linii Poznań – Piła na 25 km odcinku Poznań – Oborniki Most. Demontowane są tory i sieć trakcyjna. Prace nie wymagają wstrzymania ruchu pociągów. Inwestycja warta 500 mln zł zakończy się w 2019 r. Efektem będzie skrócenie czasu podroży, cztery nowe przystanki oraz przebudowanych 8 stacji i 12 przystanków.

Nowe perony na linii Poznań - Piła już w grudniu

We wrześniu rozpoczęła się przebudowa linii Poznań – Piła na 25 km odcinku Poznań – Oborniki Most. Demontowane są tory i sieć trakcyjna. Prace nie wymagają wstrzymania ruchu pociągów. Inwestycja warta 500 mln zł zakończy się w 2019 r. Efektem będzie skrócenie czasu podroży, cztery nowe przystanki oraz przebudowanych 8 stacji i 12 przystanków.

Unia Europejska da na modernizację linii Piła – Poznań

Komisja Europejska poinformowała w czwartek, że UE zainwestuje 97,5 mln euro w modernizację połączenia kolejowego między Poznaniem i Piłą.

615 mln zł na modernizację linii z Poznania do Piły

W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego podpisano umowę na dofinansowanie wartego blisko 615 mln zł projektu związanego z pracami na linii kolejowej nr 354 Poznań Główny POD – Piła Główna. Dzięki modernizacji czas podróży skróci się o 46 minut. Wykonawcą robót będzie PORR Polska.

Koleją z Poznania do Piły 46 minut krócej

W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu 21 kwietnia 2017 r. marszałek Marek Woźniak, w imieniu Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2014-2020, podpisał umowę z PKP Polskimi Liniami Kolejowymi o dofinansowanie wartego blisko 615 mln zł projektu związanego z modernizacją linii kolejowej nr 354 Poznań Główny POD – Piła Główna. W wydarzeniu udział wzięli Arnold Bresch, członek zarządu PKP PLK oraz Wojciech Jankowiak, wicemarszałek województwa wielkopolskiego. Z kolei;24 kwietnia PORR Polska Construction podpisał z PKP PLK umowę na realizację tego jakże ważnego projektu.

PORR wybrany do wykonania modernizacji Poznań – Piła

Z sześciu ofert to właśnie oferta konsorcjum PORR została wybrana przez PKP PLK za najkorzystniejszą. Jeżeli nie będzie żadnych odwołań, to właśnie ten wykonawca zrealizuje modernizację linii kolejowej nr 354 Poznań – Piła. Kontrakt jest wart około 600 milionów złotych.

Torpol i Porr walczą o półmiliardowy kontrakt na linię Poznań – Piła

Sześć ofert zostało złożonych na modernizację linii kolejowej nr 354 Poznań – Piła. Kontrakt jest wart około 600 milionów złotych.

Historia kołem się toczy cz.VII: parowóz gazogeneratorowy – zaprzepaszczona szansa

W naszym cyklu prezentujemy nie tylko tabor, który przetrwał dzięki fotografi, amatorskim filmom w naszej świadomości jako świadectwo dziedzictwo cywilizacyjnego
Artykuł Historia kołem się toczy cz.VII: parowóz gazogeneratorowy – zaprzepaszczona szansa pochodzi z serwisu OKOKO.

Ministerstwo nie dofinansuje pociągu Piła – Berlin

Ze względów finansowych oraz uwzględniając ww. priorytety, resort transportu nie ma możliwości objęcia dofinansowaniem pociągu międzynarodowego Piła - Gorzów Wielkopolski - Berlin w ramach umowy o świadczenie usług publicznych na 2016 r.

Pociągi Arrivy dojadą bezpośrednio z Gdańska do Olsztyna i Piły

Od 13 marca 2016 roku przewoźnik z grupy Deutsche Bahn uruchomi nowe połączenia w ramach oferty "Multi Region". Pociągi Arrivy RP połączą bezpośrednio m.in. Gdańsk z Toruniem, Bydgoszczą, Elblągiem, Olsztynem, Chojnicami i Piłą. Oferta kierowana jest do wszystkich osób chcących podróżować w piątki i niedziele pomiędzy największymi miastami województw Polski Północnej.

Subskrybuje zawartość